11 Şubat 2014 Salı

Hafta Sonu Gezim

Karne hediyesi olarak bir geziye çıktık. Bundan daha iyi bir karne hediyesi olabilir miydi bilemiyorum. Hediyemiz Kastamonu'nun doğal güzelliklerinde bir hafta sonu geçirmekti. Çantalarımızı heyecanla hazırladık ve yola çıktık. Gruptaki insanlar o kadar sıcaktı ki sanki 40 yıllık dostumuzdu hepsi :) Yoldaki molalarla dinlene dinlene Kastamonu'ya vardık. Otelimize geldik odalarımıza çıkmadan yemek yiyip otelden ayrıldık ve Valla Kanyonu'na gittik. Patika yollardan geçerek Kanyon'a ulaştık. Herkese önerebileceğim bir doğa harikası insanı rahatlatıyor. Bol bol fotoğraflar çektik. Manzarası da harika :)
Fotoğraf çekmek için ideal bir yer kendine hayran bırakıyor :) Gün batımını izlemek çok güzel eğer fırsat bulabilirseniz tavsiye edeceğim bir yer :)
Hava kararmıştı geri dönmek için biraz geç kaldık ama tabi ki çareler tükenmez hemen telefon ışıkları, LED ışıklar ile yolumuzu aydınlattık ve arabamıza ulaştık otelimize ulaştık artık odalarımıza yerleşme vaktiydi. Odama çıkarken bir bebekle karşılaştım gerçekten çok tatlıydı hemen montumu bir kenara bırakıp kucağıma aldım çok sessiz sakin bir bebekti hiç sesi çıkmadı hatta bana gülümsedi :)
Daha sonra odama girdim yerleşip aşağıya indim akşam yemeği vaktiydi hep birlikte güzel bir yemeğin ardından otelin en güzel yerine geçtik küçük bir yerdi ama soba vardı ve çok güzeldi :) Çikolata fondü yaptık içecekler hazırlandı  güzel bir gece geçirdik. Gece yarım gibi odama çıktım yattım hemen uyumuşum sabah uyandım bugün rotamız Horma Kanyon'u ve Ilıca Şelalesine :) yola çıktık Kanyonu gezip Şelaleye geçtik suyun sesi insanı öyle rahatlatıyor ki :)

İstanbul'da kaçıp dinlenmek için harika bir yer su insanı öyle rahatlatıyor ki her şeyden uzaklaşıyorsunuz :)

Benim burayla ilgili anlatacaklarım bu kadar günümden kalan resimlere bakıp siz karar verin gerisine :)